woensdag 13 juni 2012

zon,strand en zee

hallo allemaal,

hopelijk wordt het weer wat beter zodat we weer naar het strand toe kunnen.
hier een kaartje die ik heb gemaakt voor een wedtrijd voor hobbynu.nl


ik heb de afbeelding in gekleurd met copic markers en potlood. ik heb de achtergrond design gebruikt
van LeCreaDesign summer. de uitgedraaide mallen zijn van Marianne Disign ( links boven in). daar gebruik ik de bigshot sizzix voor.


ik heb zeesterren, schelpjes en echt zand gebruikt voor de decoratie, folie om de zee te maken zodat dit schittert, meeldraadjes links boven.



en om de kaart te laten staan heb ik een schelpje in het midden geplakt zodat deze daar op kan leunen,
ik hoop dat jullie hem mooi vinden ik wordt er erg vrolijk van! en heb zin in de zomer.

groetjes melina

2 opmerkingen:

  1. En of ik em leuk vind, super super leuk zelfs!!!!
    Zo krijgen we nog veel meer zin in de zomer!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen